Help Center

Ügyfélszolgálat

Amennyiben megkapta e-mailünket a fizetés beérkezéséről és a szállítás megkezdéséről, rendelése máris úton van Önhöz! Az általános szállítási idő 10-25 munkanap (rendeléseink 90%-a ez időn belül érkezik) és a csomag már Önhöz is ért! Amennyiben a futár nem éri el Önöket, felszólítást vagy SMS-t küld a csomag újra kézbesítéséről vagy átvételéről. Abban az esetben, ha a termék kisméretű és nem haladja meg a 7000 ft-ot, a terméket postázhatjuk levélként is! Ebben az esetben a szállítási idő 5 nappal tovább tart és valószínleg a postaládába érkezik vagy a postán lesz felvehető!

  

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Amennyiben rendelését megtérítette, de nem kapott visszaigazoló e-mailt, kérjük jelentkezzen be a fiókjába és ellenőrizze megrendelését a rendelési információknál.

Amennyiben nincs fiókja, a rendelési információkat az Ön e-mail címéhez párosítjuk. Létrehozhatja saját fiókját a megadott e-mail címével és így, belépve új fiókjába, a rendelési információknál megtekintheti azt.

Látja rendelését fiókjában? Ebben az esetben előfordulhat, hogy a tőlünk kapott e-mailek a spam vagy tömegkommunikáció mappába találja meg, amennyiben itt sem találja e-mailünket, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal, előfordulhat, hogy gépelési hiba van a megadott e-mail címben.

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Sajnálattal halljuk, csomagja valószínűleg elakadt! Kérjük szíves türelmét, várjon még további 10 munkanapot! Abban az esetben, ha a szállítás meghaladja a 35 munkanapot, ellenőrizze a rendelés státuszát, a tőlünk kapott azonosító szám alapján! Továbbá kérjük, ellenőrizze postaládáját, előfordulhat, hogy csomagját már kézbesítették (különösen, ha rendelése nem haladja meg a 7000 ft-ot). Következő lépésként vegye fel a kapcsolatot a magyar postával, amit itt tehet meg: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat, a 06-1-767-8282 telefonszámon vagy személyesen a legközelebbi postán tud informálódni, hogy jött-e csomag az Ön nevére külföldről. Előfordul, hogy a felszólítást a csomagfelvételről, a magyar posta nem kézbesítette vagy valahol elkeveredett és nem jutott el Önhöz. Ellenőrizze SMS üzeneteit nem érkezett-e értesítés arról, hogy csomagját felveheti. Ha mindezek után sikertelenül jár, kérjük lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül. Viszont amíg nem telt le a 35 munkanap, csomagja még úton lehet. Kérjük szíves türelmét.

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Amennyiben több terméket rendelt, valószínűleg az áru több különböző beszállítótól érkezik, emiatt több küldeményben és különböző napokban kapja meg. Tehát ha csak egy részét kapta meg a rendelésének, kérjük szíves türelmét, a többi termék még úton van Önhöz.

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Feltéve, hogy rendelését elküldte, de még nem térítette meg nekünk, 14 napon belül módosíthatja vagy törölheti, elég felvenni velünk a kapcsolatot. Abban az esetben, ha a megrendelt terméket már kifizette, rendelését automatikusan tovább küldtük beszállítónknak Ázsiában, hogy minél előbb küldhessék csomagját, így már úton van Önhöz. A kifizetett rendeléseket, szolgáltatás közvetítőként, sajnos nincs hatáskörünkben változtatni vagy törölni.

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Szokásos csomag szállítási idő 10-25 munkanap, mivel a termékek egyenesen a külföldi beszállítóink raktáraiból érkeznek, ez az időtartam nőhet. Ennek köszönhetően vannak nekünk a legalacsonyabb áraink és ingyenes házhozszállításunk a hazai piacon.

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

A termékeket a helyi posta vagy futárszolgálatok kézbesítik Önöknek. Magyarországon leggyakrabban a magyar posta ZRT kézbesít. Figyelmeztetjük, hogy nagyobb csomagok esetén, más futárszolgálatok is kézbesíthetnek. A csomagfelvételről a futárszolgálat informálja a megadott telefonszámon, vagy felszólítást hagy a postaládájában.

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

A rendelés kifizetése online bankkártyával történik. A következő típusú bankkártyákkal fizethet: Visa, MasterCard, American Express, Discover stb, de egyszerűen fizethet nálunk Apple pay-en keresztül is. 

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Természetesen! Amennyiben nincs bankkártyája, online fizethet valaki más bankkártyájával a családi vagy baráti köréből. A fizetést automatikusan párosítjuk rendeléséhez, mintha a saját kártyájáról lett volna megtérítve az áru.

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Elnézését kérjük, de a fizetés csak online kártyával lehetséges. Amennyiben nincs bankkártyája, online fizethet valaki más bankkártyájával a családi vagy baráti köréből. A fizetést automatikusan párosítjuk rendeléséhez, mintha a saját kártyájáról lett volna megtérítve az áru.

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Igen, nem vehetünk vissza olyan terméket, amely egészségmegőrzésre szolgál. Ezzel védjük ügyfeleink és beosztottjaink egészségét. 

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Léteznek termékek, amelyek törvényszerűen vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza. Ezáltal nem lehet visszalépni az adásvételi szerződéstől és visszaküldeni azokat. Nem vehetünk vissza árut amennyiben személyre szabott az ügyfél kérésére, gyorsan romlandó vagy az átvétel után visszafordíthatatlanul összecsatolt más termékkel. Továbbá higiéniai okokból, olyan termékeket, amelyek az átvétel után ki lettek bontva a csomagolásból (higiéniai segédeszközök, védőfelszerelések, erotikus segédeszközök, akkumulátor vagy élelmiszer kiegészítők).

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Amennyiben eláll az adásvételi szerződéstől, automatikusan eláll a Közvetítési szerződéstől is. Ezt 14 napon belül teheti meg a termék átvételétől. Abban az esetben, ha eláll az adásvételi szerződéstől, visszatérítjük Önnek a termék árát, a Kereskedelmi feltétel 3. paragrafusa alapján (amelybe bele van foglalva a vételár, szállítási költségek és közvetítési díj), viszont a címünkre történő visszapostázási költséget az ügyfél téríti. Figyelmeztetjük, ügyfeleinknek nincs joga pénz visszafizetésre, amíg az Üzemeltetőnek át nem adja a terméket (amíg a visszaküldött termék meg nem érkezett az Üzemeltetőhez). A termék ára vissza lesz térítve az Ön bankszámlájára, amelyről a fizetés történt. Termékvisszatérítés esetén kérjük lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül, majd küldje el címünkre a terméket a kitöltött adásvételi szerződéstől való elállásról szóló formanyomtatvánnyal. Címünket megtalálja a formanyomtatványban.

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

Elnézését kérjük a fennálló komplikációk miatt. Amennyiben bekövetkezett ez a probléma, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a vevőszolgálatunkon keresztül. Írja le üzenetben a pontos problémát, és csatoljon hozzá fényképes dokumentumot a termékről. A reklamációs osztályunk problémáját megvitatja és megoldást ajánl fel Önnek.

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

A saját ügyfél fiókjába itt jelentkezhet be. Még nincs fiókja? Amint létrehozza az első rendelését az email címe automatikusan párosítva lesz az Ön rendelési információival. Amennyiben látni akarja a rendelési információkat, szükséges lesz létrehozni egy saját fiókot a rendelésnél megadott email címmel. Ezután bejelentkezhet a saját fiókjába az email címe segítségével. Saját fiókját létrehozhatja itt.

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.

A rendelés számát két féle képen derítheti ki: 1) A rendelés számot megtalálja az email fiókjában, a rendelési és fizetési visszaigazolásnál. 2) Bejelentkezik a saját fiókjába itt. Amint bejelentkezett láthatja a saját rendeléseit és a számukat. A rendelés el lett küldve, de még nincs fiókja? Amennyiben látni akarja a rendelési információkat és a rendelés számát, szükséges lesz létrehozni a saját fiókját, a rendelésnél megadott email címre. Ezután bejelentkezhet a saját fiókjába az email címe segítségével. Saját fiókját létrehozhatja itt.

 

Most sem kapott választ kérdésére? Lépjen velünk kapcsolatba vevőszolgálatunkon keresztül.